لوازم خانگی پاکشوما | Pakshoma Home Appliance

پاکشوما – همیشه با شما

پاکشوما ، برندی است که بر روی برخی محصولات لوازم خانگی نقش بسته است .کارخانه ایی که از سال 1354 با تولید ماشین های لباسشوئی نیمه اتوماتیک کارش را آغاز کرد. در اردیبهشت ماه سال 1393کارخانه جدیدی را در شهرک صنعتی محمودآباد قم با وسعت 100.000 متر مربع و 30.000 متر سالن و انبار سرپوشیده جهت تولید قطعات پلاستیکی و دو خط کامل به بهره برداری رساند. برای آشنایی بیشتر با برند پاکشوما اینجا را بخوانید.

لباسشویی در صدر محصولات پاکشوما

پاکشوما طیف وسیعی از کالاها را از جاروبرقی مدل vc2260  و پنکه (FP-42RW,FP-42RB) گرفته تا ماکروفر و ظرفشویی تولید می کند. اما آنچه از میان طیف وسیعی از کالاهای پاکشوما مورد استقبال خریداران بوده است لباسشویی های پاکشوما است.

لوازم خانگی پاکشوما

پاکشوما بدل ایرانی برند کره ایی LG

پاکشوما برای دستیابی به کیفیت محصولاتش، سالیان متمادی قطعات و موتورهای LG را وارد کشور می کرد و با مونتاژ قطعات لباسشویی در بازار توانست خواسته مشتریان و خریداران را تامین کند و سهم قابل توجهی از بازار را به خودش اختصاص دهد.

 

دیدبازار حامی برندهای داخلی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی دیدبازار در راستای حمایت از اشتغال و کالای ایرانی برنامه جامعی را برای فروش،عرضه و ارتقای کیفی خدمات رسانی کالاهای خانگی ایرانی من جمله پاکشوما دارد.که در وقت مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.اهم فعالیت های حمایتی دیدبازار عبارتند از:

1- مشاهده لیست قیمت محصولات پاکشوما

2- کمپین حمایت از کالای با کیفیت ایرانی

3- پرسش از محصولات پاکشوما

4- جشنواره های فروش

5- سایر اطلاعات مرتبط

هیچ محصولی مطابق با انتخاب وجود ندارد.